torsdag den 12. juli 2012

Sommerens Trends: Badetøj

Hej!

Efter jeg blev spurgt til, hvordan moden inde efter badetøj er i år, har jeg besluttet at lave et indlæg om emnet.

Jaah, selvom nogle har svært ved at tro det, er badedragter begyndt at være ret moderne igen.
Især badedragter med dyb V-udskæring er in.
Så derfor har jeg fundet et par badedragter der er flotte, og samtidig alle til en overkommelig pris. Alle badedragterne jeg har fundet, passer til de fleste, både  i piger med smukke velformede kroppe og i piger med tynde, lækre kroppe kan bruge dem.



Denne søde badedragt fra Gina Tricot er virkeligt med på moden. Både v-udskæringen og frønserne er inde i år - så hvis det er det du går efter, er svaret her.
Jeg synes virkeligt badedragten her er sød og rigtig fin og kan bruges af de fleste piger.
Dette er også den billigste af alle dem jeg har fundet - den koster nemlig KUN 159 kr. - fantastisk pris.
De fleste accesories passer godt til denne badedragt - om du er til stiletter eller ballerinaer, solhatte eller solbriller - spraglede farver eller sort - så kan det hele bruges til denne lækre sag.


 Denne sorte, lidt frække badedragt er fra Romwe og koster 37,99 $
Jeg synes badedragten er rigtig fin, en god blanding af sød og dirty og er perfekt med store sorte solbriller, en solhat af strå og et par lys "stråfarvet" kilehæls klipklapper.
Den er lidt upraktisk hvis du vil solbade, men ellers rigtig fin.



Denne flotte og meget elegante badedragt fra River Island, er jeg virkeligt vild med. Jeg kan rigtig godt lide farven, som hurtigt får ens hud til at se lækker, solbrun ud. Jeg synes også "frønserne" rundt ved V-udskæringen er rigtig fine og giver et lidt vildt look. Og så den lille, men superfine perledetalje ved stropperne sætter bare prikken over i'et.
Og det allerbedste er prisen. Badedragten koster nemlig kun 256,50 kr.
Perfekt!
Badedragten kan bl.a. styles med et par denimblå lavtaljede shorts og et par sorte ballerinaer.







Denne også rigtig billige badedragt fra ASOS til kun 285 kr er også rigtig fin.
Det røde sating-lignende stof giver et flot, feminint look, som viser at man sagtens kan have fed stil, selvom man er på stranden.
Her er det nok mest sort tilbehør der passer til, hvis man ikke vil have et alt for vildt og spraglet look - den røde farve klarer det fint selv. Så et par sorte kilehæls sandaler, sorte, store solbriller eller en sort solhat et perfekt til.







Håber i kan lide de 4 badedragter - jeg har i hvert fald prøvet at finde lidt forskellige stile og farver.
Jeg er selv ret vild med alle 4 - og er ret sikker på at jeg ender med at købe (MINDST) en af dem :)

Hvis i har nogle spørgsmål eller søger en anden slags badetøj så smid endeligt en kommentar - så vil jeg gøre alt for at finde det i søger.

Kys Buba! :*










1 kommentar: