torsdag den 12. juli 2012

Gina Tricot tøj

Hej!
Jeg vil bare sige, at jeg er vil med Gina Tricot (Ginatricot). De følger virkeligt den nyeste mode - og så endda til fantastiske priser. Jeg har uendeligt meget tøj fra butikken - og det meste er noget jeg har købt fra deres hjemmeside.

Jeg er især vild med disse ting, jeg har fundet på siden. Jeg er heldigvis ejer af det meste af det ;)



Tyra Top:
Jeg er virkeligt vild med denne bluse til kun 199 kr.
Den er perfekt med en kort tubetop nedenunder fx. en med blomstret print på (fx. den der kan ses nedenunder)
Den er helt gennemsigtig (det ser det ikke ud til på billedet), så det Er altså nødvendigt med en slags top under ;)
Den kan både styles med lange bukser og shorts, men den passer ikke så godt til højtaljede shorts.
Disse "gennemsigtige" bluser med fx. blonder eller mønstrer er meget moderne her til sommer - så det er bare med at nyde dem.










Cailyn Bandeau:
Denne bandeau/tubetop er rigtig god under bluser, som den ovenover. Udover at de kan bruges under andre toppe, kan de selvfølgeligt også bare bæres som soltoppe.
Tubetoppe er KLART et "musthave" denne sommer, som også sagtens kan bruges til solbadning selvom den ikke er en "dille" mere.
Og så koste denne også KUN 59 kr.
Den fåes både i sort og hvid, stribet og prikket, ensfarvet og mønstret - en til hver stil og hver lejlighed.



 Darla Maxidress:
Ja, denne sommer er maxikjoler også virkeligt inde.
Kjolen koster 399 kr og er klart prisen hver.
Den er rigtig behagelig at have på og den klæder virkeligt de fleste piger, stortset ligemeget om du er fyldt med smukke former eller en af de tynde piger, om du er høj eller lav - jaah, så er du smuk med denne kjole.
Personligt håber jeg ikke den går af mode lige foreløbigt - og så mange kjoler jeg efterhånden ejer af dem har jeg nok til flere års brug af dem. Så jeg krydser virkeligt fingre for at maxikjoler bliver inde i varmen et par sæsoner endnu.
Kjolen er både fin med stiletter og ballerinaer under. Jeg synes den er rigtig flot med sorte ballerinaer, "pilot"solbriller og håret opsat i en sjusket knold.



Frances skirt:
Den lange nederdel er også hot i år.
Jeg er især vild med denne sorte, slanke sag til 199 kr.
Den kan både bruges som lang nederdel og som knælang kjole.
Som nederdel kan den både styles med en farverig tubetop, en hættetrøje eller en enkelt sweater.
Den kan dresses feminint med enten ballerinaer eller stiletter under eller gøres mere sporty med et par Converse under.







Håber i har nydt mit lille Gina Tricot - indlæg.
Jeg er i hvert fald vild med deres tøj lige for tiden.

Alt tøjet i dette indlæg er fra Gina Tricot.

Kys Buba! :*

2 kommentarer:

  1. Jeg er også blevet ret vild med denne hjemmeside : www.vanilia.dk de har også noget fedt og inspirerende tøj til alle aldre og prisklasser :-)

    SvarSlet