torsdag den 12. juli 2012

Ny modeblog

Hej alle!

Jeg har længe gået og tænkt på, at jeg ville lave mig en ny modeblog. Min gamle gik jo fint, en del har spurgt efter den eller noget nyt fra mig, og her kommer det så.
Til jer der ikke lige synes Buba virker bekendt, kan jeg fortælle, at jeg er en pige på 16 år, der altid har brugt lidt for mange penge på tøj, sko og accesories og mindst ikke Vogue og Elle - blade.
Jeg bruger timer dagligt på lookbook og på, at læse om den nyeste mode.
Og her vil jeg så dele al min viden og erfaring, vise jer mine nyeste køb og fund og indvige jer til min egen modeverden.
Håber i vil nyde min blog!
I er selvfølgeligt velkommen til at kommentere min blog, men også til at komme med spørgsmål til mig eller fx. skrive "Jeg leder efter en maxikjole, i blånuancer" eller "Jeg leder efter en læderjakke ala den Cheryl Cole bærer i sin musikvideo til Fight for this love" - Så vil jeg gøre alt for at opfylde jeres længsler.

Kys Buba! :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar